چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۹

عمویی:

دانشگاه علمی– کاربردی شهرداری همگام با رویکردهای شهرداری قزوین گام بر می دارد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری با اقدامات و رویکردهای شهرداری قزوین همسو است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ حسین عمویی در بازدید از مرکز "قزوین آپ" مستقر در مرکز علمی – کاربردی شهرداری قزوین گفت: راه اندازی قزوین آپ رویکرد جدیدی از سوی شهرداری تلقی می شود.

سید حامد موسوی، رئیس مرکز علمی – کاربردی شهرداری قزوین، نیز در این جلسه گفت: در این مرکز با برگزاری رویدادهای آموزشی، مربی گری و تولید محتوای آموزشی در قالب و بینار های به روز، به کسانی که دارای ایده باشند آموزش داده می شود و کمک می کنیم تا استارتاپ ها رشد کنند.

وی افزود: نقش دانشگاه، تسهیل گری در زیست بوم شهری و کارآفرینی شهری است و چون این مرکز آموزش عالی وابسته به شهرداری قزوین است محور کارها کمک به آن است، یعنی شهرداری مشکلات را مطرح کرده و ما برای آن دنبال راهکار هستیم.

موسوی با بیان این که کمک به بازاریابی از مهمتربن خدمات باشگاه استارتاپ هاست، یادآورشد: چون شهرداری ها به عنوان یک نهاد بومی عمل می کنند می توانند در زیست بوم کارآفرین شهری نقش مهمی ایفا کنند و طبقه خلاق بر اساس ادبیات مفهومی شامل خبرگان، دانشگاهیان، دانش آموزان وهنرمندان شهری و عامه مردم می توانند در مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.

وی اظهارداشت: با استفاده از الگوی نوآوری باز نسبت به مشارکت در حل نیازهای شهری کمک کرده و در مسیر تحقق شعار «شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر» حرکت می کنیم و تلاش می شود شعار «قزوین شاداب، نزدیکترین مقصد گردشگری» را محور کار قرار دهیم و امیدواریم استارتاپ هایی را فعال کنیم که به پویایی شهر منجر شود.

در ادامه مهدی ریزوندی، مشاور دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری قزوین، مهمترین هدف از راه اندازی این مرکز را آموزش ایده پردازی و خلاقیت در حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای جدید ذکر کرد و یادآورشد: باید کمک کنیم تا ایده هایی که قابلیت تولید محصول و تجاری سازی شدن را دارد در این باشگاه به ثروت تبدیل شود و امیدواریم بخشی از نیازهای شهرداری با کمک جوانان خوش فکر که در استارتاپ ها فعال هستند مرتفع شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط