پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۲

عمویی، رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین خبرداد:

آمادگی کامل آرامستان‌های قزوین برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش باران

عمویی، رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین از آمادگی کامل این سازمان برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش باران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ حسین عمویی رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین گفت: جلسات ستاد بحران این سازمان در خصوص ایجاد آمادگی لازم برای عملیات پاییزیی و زمستانی به صورت منظم برگزار شده و ضمن بررسی دستورالعمل ها شرح وظایف کلیه واحدها تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ها ضمن اعلام آمادگی لازم مجموعه سازمان آرامستان‌ها تلاش کنیم تا مشکلات شهروندان ناشی از بارش شدید باران به حداقل برسد و بارش باران به خاطره ای شیرین برای شهروندان تبدیل شده تا از زیبایی های این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

 رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین با بیان اینکه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین این سازمان آرامستان آماده هستند، اظهار کرد: وظایف کلیه واحدها و بخش های مرتبط با خدمات شهری و بحران در این دستورالعمل مشخص شده و همگی به وظایف خود آشنا و آگاه هستند.

عمویی تصریح کرد: کلیه مناطق مستعد مشکل آبگرفتگی مشخص هستند و در صورت بحران احتمالی بارش شدید با برنامه از پیش تعیین شده نسبت به برطرف‌سازی مشکل اقدام خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط