دوشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۲۲

بابايي، سرپرست سازمان مديريت آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 85 درصدي ساخت قبور در آرامستان بهشت فاطمه (س) قزوين

مجتبي بابايي، سرپرست سازمان مديريت آرامستان‎هاي شهرداري قزوين از پيشرفت 85 درصدي ساخت قبور در قطعه 51 و 52 آرامستان بهشت فاطمه (س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ بابايي افزود: قطعه51 و 52 در ضلع جنوبي آرامستان بهشت فاطمه (س) قرار دارد و به صورت قبور سه طبقه ساخته مي‌شود.

وي با بيان اينکه با اجراي اين پروژه هزار و 860 حفره قبر به تعداد قبور آرامستان‌هاي شهر قزوين اضافه مي شود، عنوان کرد: براي اجراي اين پروژه يک ميليارد و 300 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

سرپرست سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين تصريح کرد: اين پروژه از ابتداي سال جاري آغاز و تا پايان سال نيز به پايان مي رسد.

بابايي با اشاره به اينکه با توجه به روند افزايش جمعيت شهر قزوين و به تبع آن افزايش مرگ و مير، توسعه آرامستان بهشت فاطمه (س) در برنامه کاري اين سازمان قرار گرفته است، اظهار کرد: توسعه آرامستان‌ها به منظور مديريت شرايط بحراني در شهر قزوين صورت مي‌گيرد.

وي افزود: کمبود قبور در زمان مواجهه با بحران در آرامستان هاي شهر قزوين نمود داشت که با تمهيدات صورت گرفته در حال برطرف کردن ميزان کمبود موجود در آرامستان ها با توسعه آنها هستيم.

پايان پيام