8/6/2020

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای قزوین:

رسانه ها در حل مشکلات جامعه نقش تعیین کننده دارند

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای قزوین گفت: رسانه ها بهترین ابزار برای انعکاس مشکلات گروههای مختلف جامعه و تسریع در حل آنها هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین و به نقل از خبرگزاری مهر، حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان های قزوین ظهر چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

حسین عمویی در این دیدار گفت: خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و حضور آنها در هر عرصه‌ای می‌تواند امیدآفرین برای مخاطبان و مردم باشد.

وی بیان کرد: بدون خبرنگار بسیاری از خدمات انجام شده و نیز مشکلات باقیمانده مغفول می‌ماند لذا همه به رسالت شما خبرنگاران در توسعه و آبادانی و اطلاع رسانی واقفیم و از این فعالیت‌ها تشکر می‌کنیم.

فعالان مجموعه آرامستان‌ها در سلامت مردم نقش آفرین هستند

وی اضافه کرد: در کنار کادر درمانی و پزشکی که نقش مؤثری در سلامت و بهداشت مردم ایفا کرده اند به نظر می‌رسد متأسفانه خدمات ایثارگرانه مأموران تطهیر و همه کسانی که در آرامستان‌ها در بخش‌های مختلف گمنام و بی ادعا تلاش می‌کنند نادیده گرفته شده است.

عمویی اظهار داشت: مأموران تطهیر، تغسیل و قبرکن‌ها بدون هیچ گونه خودنمایی و ادعا و با همه تهدیدات بهداشتی که شغل آنها دارد در خدمت شهروندان هستند اما کسی حالشان را جویا نمی‌شود به طوری که بیش از دو ماه است که بجز شهردار و اعضای شورای شهر هیچ مدیر و نماینده‌ای از آرامستان بازدید نکرده تا پای صحبت تلاشگران این عرصه بنشینند به مشکلات آنها توجه کنند.

وی گفت: امیدواریم شما رسانه‌ها صدای ما باشید و با تهیه گزارش و خبر تصویر درستی از ایثار این جهادگران عرصه سلامت منتشر کنید تا هم جامعه و هم مدیران این مجموعه را فراموش نکنند و بدانند خادمانی هستند که بدون تعطیلی و در سخت‌ترین شرایط برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

عمویی از تهیه گزارش از مأموران تطهیر در خبرگزاری مهر تشکر کرد و اظهار داشت: بیان مشکلات مأموران تطهیر در رسانه شما موجب شد در همان زمان چند مسئول به آرامستان آمدند و در جریان مشکلات قرار گرفتند اما اقدامی برای تأمین نیازها انجام نشد.

جهادگران خاموش را فراموش نکنید

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های قزوین اضافه کرد: مأموران تطهیر و همه کسانی که در آرامستان‌ها فعالیت می‌کنند در واقع جهادگران خاموشی هستند که به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان هستند و جان خود را به خطر انداخته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط سخت دوران کرونا برای تدفین بیماران کرونایی و عادی در خدمت مردم هستند و انتظار داریم از این مجموعه نیز در کنار کادر درمانی تجلیل شود.

related images