پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

رئیس سازمان آرامستان‌های قزوین:

رسانه‌ها حامیان جهادگران خاموش در دوران کرونا باشند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های قزوین از رسانه‌ها خواست تا حامی جهادگران خاموش (غسالان) در دوران کرونا باشند و گفت: اجر و ثواب این قشر در بحران شیوع کرونا کمتر از کادر درمانی کشور نبوده است.

حسین عمویی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان مرکز ایرنا قزوین اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا علی رغم تمامی مشکلاتی که برای مردم سراسر جهان و میهن اسلامی ما ایجاد کرد، لزوم ایجاد ساختارهای جدیدی را در این حوزه نیز به ما آموخت.

وی اضافه کرد: سازمان آرامستان‌های قزوین از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تامین موارد مورد نیاز اقدام به آماده سازی نیروها و تجهیزات خود در جهت پذیرش فوتی‌های ناشی از این ویروس کرد.

وی ادامه داد: کارکنان ما در بحران این ویروس به واقع همانند اعضای کادر درمانی کشور در صف نخست مبارزه با این بیماری قرار گرفتند که خوشبختانه با تمهیدات لازم و آموزش‌های مورد نیاز تاکنون توانسته‌ایم ضمن مقابله با این مساله، وظایف برعهده گذاشته شده را نیز به نحو مطلوبی انجام دهیم.

عمویی، تنویر افکار عمومی و جریان سازی اخبار را یکی از وظایف مهم جامعه رسانه‌ای دانست و تصریح کرد: تلاش شبانه روزی رسانه‌ها، به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه دولت و نظام در دوران ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست تا جایی که ما همیشه شاهد آثار مثبت و سازنده اخبار آنها برروی خروجی‌ها بوده و هستیم.

علی حیدری، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مدیریت و کارکنان سازمان آرامستان‌های قزوین در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: اتفاقات خوب زمانی به وقوع می‌پیوندد که شاهد همکاری و ارایه اطلاعات صحیح و به موقع مورد نیاز خبرنگاران از سوی مدیران دستگاه‌های ذیربط باشیم.

وی اضافه کرد: اولویت اخبار ایرنا، در درجه نخست نیازهای جامعه است که براساس آن اخبار و گزارش‌های لازم جهت اطلاع رسانی شفاف و صحیح به خوانندگان، تولید و برروی خروجی سایت قرار می گیرد.

شهید محمود صارمی از جمله خبرنگاران پرتلاش کشورمان بود که از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس به خود راه نداد و تا انتها به رسالت خود وفادار ماند.

شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه  "سالروز شهادت محمود صارمی" را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

تصاویر مرتبط