چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۷

پیش از ظهر امروز؛

سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان قزوین از سازمان آرامستان ها بازدید کرد

پیش از ظهر امروز دکتر لطف اله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی از مجموعه آرامستان های شهرداری قزوین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ در این دیدار دکتر سیاهکلی ضمن برگزاری جلسه با حسین عموئی رییس و جمعی از معاونین این سازمان در جریان فعالیت ها و برنامه‌های توسعه ای و مشکلات قرار گرفت و با هماهنگی برخی از مدیران شهری و استانی پیگیر حل مشکلات شدند.

لطف الله سیاهکلی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین سپس به میان ماموران تطهیر و تدفین سازمان آرامستان ها رفت و از نزدیک با شرایط شغل سخت و زیان آور و پر مخاطره این انسان‌های خدوم بیشتر آشنا شد.

وی در این دیدار با اشاره به وضعیتی که انتشار ویروس کرونا برای جامعه به وجود آورده است گفت: در این بین جامعه پزشکی و پرستاران برای حفظ جان مردم زحمات زیادی کشیده اند در عین حال باید از همت و تلاش جهادگران گمنام سازمان آرامستان ها به ویژه ماموران تطهیر و تدفین و دیگر کارکنان خدوم آن قدردانی شود.

نماینده مردم قزوین افزود: ماموران تطهیر، در زمره افراد تلاش گر و بی ادعایی هستند که سلامت خود را نه هر روز که هر لحظه به خطر انداخته اند تا به شهروندان خدمت کنند تا میتی روی زمین نماند و در این میان با کمترین حقوق و مزایا و در سکوت و انزوا همچنان در آرامستانها خدمت می کنند.

وی ادامه داد: مامورانی که در اوج بحران کرونا هر روز باید غسل دهنده بیماران کرونایی باشند که احتمال انتقال ویروس کرونا و آلوده شدن آنها را نیز به دنبال دارد ، خدمتگزارانی که با حداقل حقوق خود بدون هیچ  جنجالی و در سکوت مرگبار کرونا تنها با خود درد دل می کنند و شاید زمانی چون امروز اگر مسئولی به دیدارشان آمد و فرصت کوتاهی شد با تواضع و فروتنی و صدایی ضعیف بگویند حقوقشان کم است و برای رسمی و قراردادی شدن خود درخواست مساعدت کنند.

در بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان، حسین عمویی رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و خواستار مساعدت نمایندگان مجلس برای حل مشکلات این مجموعه شد.

تصاویر مرتبط