رشوند، رئیس اداره برنامهریزی سازمان آرامستان شهرداری تشریح کرد؛
عملکرد اداره برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین در سال 97
فرهاد رشوند، رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین گفت: اداره برنامهریزی، هدایت و هماهنگی خدمات اداری و پشتیبانی سازمان را برعهده دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ رشوند افزود: اداره برنامهریزی مجموعه وسیعی از خدمات را برنامهریزی، هماهنگی و هدایت میکنند تا سازمان بتواند به صورت موثری فعالیت کند و وظایف گسترده و وسیعی را بر عهده دارد. این اداره بر رعایت شدن استانداردها و قوانین در قراردادهای پرسنلی سازمان نظارت دارد.
وی با اظهار اینکه فعالیت هدفمند اداره برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی در مدیریت بهرهوری و رضایت کارکنان موثر است و افزود: بخشی از وظایف این اداره مربوط به کارکنان از جمله انجام امور استخدامی، موارد داخل سازمانی مانند ترفیع، جابجایی، اجرای دستورالعملها و آییننامههای استخدامی، ارزشیابی عملکرد کارکنان، امور رفاهی و... است.
رئیس اداره برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین تصریح کرد: عمده فعالیت این بخش در ساعات اداری معمول است و عمده وقت کاری خود را در داخل سازمان میگذراند.
رشوند در خصوص عملکرد بخش رفاه اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین در سال 97 نیز گفت: ارایه 400بلیت سینما، ارایه 800بلیت استخر، معرفي 42 نفر جهت دريافت وام قرض الحسنه به بانك های مهر و رسالت، انجام امور بيمههاي درماني و مكمل و عمر برای 45 نفر، ارایه بن غذا برای سالگرد ازدواج و تولد، استفاده 28 نفر از زائرسرای شهرداری در مشهد و ... از جمله برنامه ها بوده است.
وی صدور حکم کارگزینی برای 10 نفر از کارکنان مدت معین و استخدام پیمانی، 25 نفر از کارکنان شرکت بهسازان آینده، تفکیک بخش خدمات سازمان، طبقهبندی مشاغل 5 نفر از نیروهای مدت معین کارگری، اخذ حکم انتصاب برای 2 نفر از معاونین سازمان و 6 نفر از کارکنان شرکت بهسازان ،اعلام 17 مورد اخطار دیرکرد به کارکنان، صدور حکم بازنشستگی یک نفر و پرداخت مابه تفاوت مرخصی بازنشستگان قدیمی 4 نفر، انجام معاینان پزشکی برای 70 نفر ، واکسیناسیون 7 نفر از کارکنان بخش های اداری، اخذ کارت بهداشت برای پیشخدمت ها، جابجایی 4 نفر از کارکنان، رسيدگي و اعلام ايام بيماري كاركنان به سازمان تأمين اجتماعي جهت دريافت حقوق ايام بيماري یک نفر از کارکنان، بررسي حضور و غياب كاركنان و تنظيم ليست كاركرد ماهانه آنان بمنظور پرداخت حقوق، اضافه كار، اياب ذهاب در هر ماه، ثبت مرخصي استفاده شده كاركنان(ساعتي ـ روزانه ) و مرخصي استعلاجي آنان در كارتكس مربوطه ، محاسبه مرخصي استفاده شده كاركنان در پايان هر سال با كسر مرخصي استحقاقي سالانه و انتقال مانده به كارتكس سال بعد و .. بخش دیگری از کارهای انجام شده است.
رئیس اداره برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین در خصوص امور کارگزینی و بایگان ی نیز گفت: ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامههای وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در اتوماسیون اداری؛ تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات وسایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها؛ تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها ؛ صورت برداری ، طبقه بندی ، کد گذاری ، و بایگانی پرونده ها طبق دستور العملهای مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
رشوند در خصوص وظايف اداره امور عمومی و تدارکا نیز خاطرنشان ساخت: نظارت بر حسن اجراي امور نظافتي و تنظيف وسايل و لوازم اداري در هر 15 روز و تیه چک لیست ها، نظارت بر امور نقلیه و ایاب و ذهاب و سرویس کارکنان از جمله اقدامات است.
رئیس اداره برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین ادامه داد: ارایه آموزش های در خصوص مهارت های زندگی با حضور یک روانشناس مورد تایید مرکز بهداشت در 20 کلاس کارگاهی، تشویق 27 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز از کارکنان و فرزندان آنان ،توزیع 6 فقره ارزاق عمومی شامل برنج گوشت، مرغ و برنج و میوه بین کارکنان، معرفی 8 نفر از کارکنان برای استفاده از تسهیلات صندوق ذخیره کارکنان ، معرفی 15 نفر به صندوق قرض الحسنه شهردای و ... از دیگر اقدامات این اداره است.
پایان پیام