یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

عابديني، نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

براي ايجاد استان ايده آل رهبري نيازمند همفکري هستيم

اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار قزوين و جمعي از مديران شهري با آيت اله عابديني نماينده جديد ولي فقيه در استان و امام جمعه جديد شهر قزوين ديدار و گفتگو کردند.

 

اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار قزوين و جمعي از مديران شهري پيش از ظهر امروز با آيت اله عابديني نماينده جديد ولي فقيه در استان و امام جمعه جديد شهر قزوين ديدار و گفتگو کردند.
 آيت اله عبدالکريم عابديني، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر قزوين در اين ديدار با اشاره به خدمات آيت اله باريک بين گفت: همه ما فرزندان بزرگاني به حساب مي آييم که به ما شهادتين ولايت علي بن ابي طالب را آموختند.
عابديني با اشاره به اينکه بار مسئوليتي که مقام معظم رهبري بر دوش بنده قرار دادند به اسم بنده است و به رسم همکاري همه مديران و مردم قزوين است، افزود: به فکر و انديشه، تجارب و بازوان شما به ويژه دعاي خير شما براي انجام مسئوليت خطير احتياج دارم.
وي با اظهار اينکه مسئوليتي که مقام معظم رهبري در حکم بنده اعلام کردند متوجه همگان است، افزود: بنابراين مسئولين بايد زمينه ساز دعوت آحاد جامعه به ويژه جوانان به نماز جمعه و جماعت باشيد.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين تاکيد کرد: مسئولين بايد کاري کنند که قيامت، يوم الحسره و يوم التغابن برايشان نباشد؛ بايد کاري کرد نشاط جواني در جمعه زياد شود.
عابديني با اظهار اينکه از عبارت اينکه "من با مديران خيلي کار دارم" برخي ها تعبير مطلوبي نکردند، افزود: براي ايجاد استان و شهر ايده آل مد نظر مقام معظم رهبري نيازمند همفکري و جلسات مستمري هستيم.
عباس ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين ديدار با اشاره به جايگاه رفيع امام جمعه در شهر قزوين انتخاب ايشان را تيريک گفت و افزود: مجموعه مديريت شهري آمادگي دارد هر کمکي بتوانيم صورت دهيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط