سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۰۹

در ديدار مديرعامل و کارکنان آرامستان‌هاي قزوين صورت گرفت؛

تقدير نماينده ولي فقيه از اقدامات سازمان آرامستان شهرداري قزوين

نماينده ولي فقيه در استان در ديدار مديرعامل و جمعي از کارکنان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين از اقدامات اين سازمان قدرداني کرد.

 به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ آيت الله عبدالکريم عابديني نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين در اين ديدار که در دفتر ايشان برگزار شد، گفت: فعاليت ها و خدمات کارکنان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري، کار ديني مي‌باشد که داراي ثواب اخروي است.

وي با اشاره به اينکه شخصي که مامور تطهير است خودش نيز بايد پاک باشد، افزود: شغل و کار مامورين تطهير بايد به صورتي انجام شود که همه شهروندان در اين امر شريک باشند.
امام جمعه قزوين بيان کرد: کار تطهير يک واجب کفايي است و مامورين تغسيل يک کار واجب را انجام مي‌دهند.
آيت الله عابديني نقش روحانيون را در آرامستان‌ها بسيار مهم دانست و گفت: روحانيون نبايد هنگام خواندن نماز احساس کنند که شان و منزلت آنها پايين است بلکه اينها عبادت مي‌کنند و خداوند متعال اجر و منزلت اين‌ها را تامين مي‌کند.
امام جمعه قزوين با بيان اينکه کار بايد با توسل به خداوند انجام شود، بيان کرد: اين شغل بايد به فرصتي تبديل شود که دائمآ ذکر گفت و بندگي و عبادت کرد.
امام جمعه قزوين در پايان از تلاش‌هاي انجام شده در سازمان آرامستان‌هاي تشکر و قدرداني کرد.
غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين نيز در اين ديدار توضيحاتي درباره پروژه‌هاي عمراني، يکسان سازي محوطه آرامستان‌ها، محاسبه عادلانه هزينه‌هاي تغسيل و تدفين،اقدامات فرهنگي و آمار فوت ارائه دادند.
پايان پيام 

تصاویر مرتبط