دوشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱۵

از سوي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين؛

مراسم احياي شب هاي قدر در جوار گلزار شهداء شهر قزوين برگزار مي‌شود

به مناسبت شب هاي پر فيض ليالي قدر و شهادت مولاي متقيان امام علي (ع) مردم شهيد پرور شهر قزوين مراسم احياء را در شب هاي 19،21،23 ماه مبارک رمضان در محل گلزار شهداء احياء مي‌گيرند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ قرائت قرآن کريم، سخنراني، دعاي جوشن کبير و مراسم سر گرفتن قرآن با حضور خانواده معظم شهداء و ايثارگران از برنامه هاي اين شب هاي معنوي است که همه ساله با استقبال بي نظيري از سوي جامعه ايثار گري و مردم شهيد پرور شهر قزوين همراه مي شود.

 

بر اساس اين گزارش؛ اين مرا سم از ساعت 23 الي 2/30 بامداد با حضور عموم مردم به ويژه بسيجيان، خانواده شهداء، جانبازان و ايثارگران برگزار مي شود و بر مزار شهداء نداي الغوث الغوث سر مي دهند.

 
در اين گزارش آمده است؛ در خصوص ارتباط با خدمات رساني به شرکت کنندگان براي برگزاري اين برنامه معنوي ظرفيتي بالغ3 هزار نفري با همت بنياد شهيد قزوين تدارک ديده شده که در صورت افزايش اين تعداد تمهيدات ويژه اي نيز در نظر گرفته مي شود


سازمان آرامستان‌ها در راستاي خدمت رساني به زائرين مزار شهداء اصلاح گل کاري محوطه، آبياري فضاي سبز و تعداد 8 نفر نيروي خدماتي جهت رفت و روب و نظافت محوطه به صورت ثابت در محل مستقر کرده و   تعداد 20 سطل زباله فلزي در محوطه جانمايي شده است.

پايان پيام


 

تصاویر مرتبط