چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۴

روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين خبر داد:

حضور متکديان و معتادان در آرامستان ها مشکل ساز شده است

غلامرضا ابراهيمي، مدير عامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين گفت: حضور متکديان و معتادان در آرامستان ها قزوين مشکل ساز است.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ ابراهيمي اظهار کرد : وجود معتادان و متکديان در آرامستان ها مشکلات بسياري را ايجاد کرده و راهي يراي ممانعت از حضور آنها وجود ندارد .

 وي به حضور معتادان در سطح آرامستان و بعضا فروش مواد مخدر اشاره کرد، افزود:  از نيروي انتظامي مي خواهيم همکاري لازم را براي حل اين معضل صورت دهد .

 ابراهيمي در خصوص متکديان عنوان کرد: متکديان درآرامستان هاي  به وفور ديده مي شوند  و چنان حرفه‌اي و هماهنگ کار مي کنند که مشکلات بسياري را ايجاد کرده اند.

 ابراهيمي افزود: مردم که عزيزشان را از دست داده اند چنان تحت تاثير هستند که به سوء استفاده اين متکديان اهميت نمي دهند و بها را پرداخت مي کنند و گاها از طرف خانواده ها شکاياتي دريافت مي‌کنيم  که متکديان براي برداشتن نذورات و ميوه چنان حمله ور مي‌شوند و با يکديگر دعوا مي‌کنند که در وسط مراسم  خاکسپاري و ديگر مراسم باعث به خطر افتادن ابروي خانواده متوفي در سر مزار مي شوند .

 مدير عامل سازمان آرامستانها در پايان افزود : تقاضا داريم مامورين مبارز با متکديان در ساعات  غير پيک اداري وارد عمل شوند و متکديان را شناسايي و برخورد کنند.

تصاویر مرتبط