چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۸

ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان‌‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري کلاس آموزش اطفاء حريق براي کارکنان سازمان آرامستان قزوين

غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان‌‌هاي شهرداري قزوين گفت: کلاس آموزشي اطفاء حريق در سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين به همت سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ ابراهيمي افزود: با حضور نماينده سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداي قزوين يک دوره کلاس آموزشي اطفاء حريق از سري آموزش‌هاي ايمني و حفاظت در محيط کار برگزار شد.

وي افزود: در اين دوره که 48 نفر از کارکنان اين سازمان حضور داشتند شرکت کنندگان در کلاس با تئوري حريق، انواع حريق، روش‌هاي خنثي سازي حريق، انواع کپسول‌هاي اطفاء حريق و روش‌هاي دفع و اطفاءحريق آشنا شدند.

ابراهيمي بيان کرد: در پايان کلاس در محوطه آرامستان بهشت فاطمه (س) به صورت عملي مانوري برگزار شد که شرکت کنندگان نحوه استفاده از کپسول‌هاي اطفاء حريق را آموزش ديدند.

ابراهيمي هدف از برگزاري اين دوره‌ها را آشنايي افراد با نحوه استفاده از کپسول‌هاي آتش نشاني عنوان و خاطر نشان کرد: با شرکت در اين کلاس‌ها فرد آموزش ديده با استفاده به موقع و درست از اين کپسول‌ها مي تواند موجبات سلامتي خود و ديگران را افزايش داده و از حوادث ناشي ازحريق که ممکن است در سطح کارگاه و محل کار رخ دهد جلوگيري کند.

ابراهيمي در پايان افزود: کلاس‌هاي آموزش اطفاء حريق از ابتداي سال براي دومين بار است که در اين سازمان برگزار مي‌شود.

پايان پيام
 

تصاویر مرتبط