سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۷

روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين خبر داد؛

بازديد مديران ارشد شهرداري قزوين از آرامستان‌هاي شهر

جمعي از مديران ارش شهرداري صبح امروز ضمن بازديد چندين ساعته از آرامستان ها در جريان اقدامات صورت گرفته و برنامه هاي اين سازمان قرار گرفتند و با آخرين طرح ها و پروژه ها به ويژه در حوزه خدمات رساني به شهروندان آشنا شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين، سيد مهدي مجابي معاون اداري، مالي شهرداري قزوين به سازمان آرامستان ها آمد تا بازديدي از فعاليت ها و اقدامات انجام شده در اين آرامستان داشته باشد.
 
معاون شهردار، رئيس اداره حراست و رئيس اداره بازرسي شهرداري قزوين به همراه غلامرضا ابراهيمي مدير عامل و جمعي از مديران وکارشناسان فني و عمران اين سازمان از بخش هاي مختلف آرامستان بهشت حسيني، بهشت رضوي و بهشت فاطمه(س) بازديد کردند.

بازديدکنندگان در ابتدا از روند کف سازي و هم سطح سازي آرامستان بهشت حسيني وبعد از ارامستان بهشت رضوي بازديد کردند .

 
مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري درباره بخش هاي مختلف آرامستان از جمله سر درب شرقي ارامستان بهشت فاطمه (س)، پروژه ساخت حجرات خانوادگي، پروژه ديوار کشي ضلع شرقي، جايگاه کارواش، پروژه ساخت ارامگاه هاي عمومي ضلع غربي، ايجاد يک طبقه جديد در قطعات قديمي و سالن معراج توضيحاتي ارايه کرد.
 
معاون اداري مالي شهرداري قزوين افزود: مجموعه ساختمان معراج که در حال خدمت رساني به مردم  است با ساختمان قديمي قابل قياس نيست و تحول بزرگي در اينجا رخ داده که به چشم قابل ديدن و ملموس است.علمي ،منظم و سيستماتيک بودن کارها نشان از يک برنامه ريزي صحيح و درايتي پنهان دارد که قابل تحسين است.
 مجابي در پايان اين بازديد  ضمن اينکه در جريان روند پيشرفت فعاليت هاي عمراني ، بهداشتي ، فرهنگي وخدماتي  انجام شده در آرامستان قرار گرفت از اقدامات و کارهاي صورت گرفته در مدت کوتاه مديريت غلامرضا ابراهيمي  در سازمان آرامستانها ابراز رضايت نموده و از ايشان بابت سرعت بخشيدن به عمران و آباداني اين آرامستان و از فعاليت هاي بي وقفه و تلاش کليه پرسنل سازمان آرامستانها و ديگر بخش ها که در انجام پروژه مهم و حياتي مشمغول به فعاليت هستند، تقدير کردند.
 

در حاشيه اين  بازديد نيز در خصوص مشکلات در سطح آرامستان نيز مورد بررسي قرار گرفت و تصميماتي جديد در خصوص آن ها اتخاذ شد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط