سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

شهردار قزوين در مراسم دومين زنگ دانش آموز در گلزار شهدا:

دانش‌آموزان بايد با الگو گرفتن از سيره شهدا براي اعتلاي کشور بکوشند

به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال جديد تحصيلي و با حضور جمعي از دانش آموزان مدارس شاهد و مسئولان شهري و استاني، دومين زنگ دانش آموز شهيد در گلزاري شهداي قزوين به صدا درآمد.

 

 به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين »مسعود نصرتي شهردار قزوين در اين مراسم گفت: دانش‌آموزان با ادامه دادن راه شهدا، روند رشد و توسعه کشور را در عرصه‌هاي مختلف تسريع مي کنند.
 
وي با بيان اين مطلب که امنيت و آرامش کشور را مديون فداکاري‌هاي شهدا و ايثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس هستيم، اضافه کرد: مردم ايران با تکيه بر همدلي، انسجام و وحدت در اين دوران، در برابر توطئه هاي ابرقدرت ها ايستادگي کردند و سرانجام به پيروزي برسند
.
شهردار قزوين افزود: امروز نيز آحاد جامعه به برکت خون شهدا و ايثارگري‌هاي آنان در برابر دشمنان ايستاده‌اند و در سطح جهاني حرفي براي گفتن دارند، آنها هرگز اجازه نمي‌دهند کسي در مسائل داخلي کشور دخالت کند.
 
نصرتي يکي از مهم ترين وظايف دانش‌آموزان را بهره‌گيري از سيره، رفتار و اخلاق شهدا و ادامه دادن راه آنان دانست و بيان کرد: آن‌ها با تحقق اين مهم رشد و توسعه کشور را در عرصه‌هاي مختلف علمي، اقتصادي، نظامي و فرهنگي سرعت مي‌بخشند.
 
شهردار قزوين عنوان کرد: امروز بار ديگر با شهدا و امام راحل(ره) ميثاق مي‌بنديم که ادامه‌دهنده راه آنان باشيم و در مسير تحقق اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب گام برداريم.
 
غلامرضا حقايق‌پور مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان نيز در اين مراسم گفت: دانش‌آموزان بايد سيره و روش شهدا را سرلوحه کارهاي خود قرار دهند تا در عرصه‌هاي مختلف زندگي موفق‌تر عمل کنند.
 
وي تأکيد کرد: دانش آموزان به عنوان آينده‌سازان کشور بايد با ادامه دادن راه شهدا و گام برداشتن در مسير آنان و امام راحل  در راستاي توسعه و آباداني کشور گام بردارند.
 
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين، پيام حجت‌الاسلام سيد محمدعلي شهيدي محلاتي، نماينده ولي‌فقيه، معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران را قرائت کرد.
 
گفتني است: اين مراسم با مشارکت بنياد شهيد و امور ايثارگران، آموزش و پرورش و شهرداري قزوين برگزار شد.
 
گفتني است؛ رونمايي از تمبر دومين زنگ دانش آموز شهيد و تجديد ميثاق با دانش آموزان شهيد از بخش هاي اين مراسم بود.
 
پايان پيام :

 

تصاویر مرتبط