دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۷

ابراهيمي، مدير عامل آرامستان‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

راه‎اندازي ايستگاه مهرباني در آرامستان‌هاي قزوين

غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت: ايستگاه مهرباني بهانه ايست براي برقراري ارتباط با نيازمندان و امري ايست الهي که موجب خشنودي خالق هستي مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ غلامرضا ابراهيمي افزود: اهميت کمک به نيازمندان و دستگيري از مستضعفين را مي توان در آيات، روايات و احاديث متعددي مشاهده کرد. همچنين سيره اهل بيت(ع) گواه بر اين است که چگونه امامان معصوم(ع) بخشي از زندگي خود را در مسير اهتمام به امر کمک رساني به افراد بي بضاعت صرف مي کردند.

وي ادامه داد: با مطالعه بخشي از زندگي اميرالمومنين حضرت علي(ع) مي توان آموخت که دستگيري از تهيدستان و فقرا از منظر اين امام معصوم(ع) از اهميت خاصي برخوردار بود. بنابراين در دستور کار قرار دادن اين فريضه الهي بويژه در جامعه امروزي و با توجه به شرايط موجود اقتصادي حاکم بر کشور و پرداختن به آن از حساسيت دوچنداني برخوردار است.

ابراهيمي بيان کرد: از آنجايي که آرامستان هاي شهر قزوين در روزهاي پاياني هفته ميزبان حداکثري عموم مردم بوده و از فضاي معنوي بالايي برخوردار است، لذا مي تواند پتانسيل خوبي براي دريافت نذورات، محبت و مهرباني هاي مردم باشد.  به همين منظور سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين 6 ايستگاه مهرباني را در تمامي آرامستان هاي واقع در شهر قزوين راه اندازي کرده است.

اين مقام مسئول افزود: اين 6 ايستگاه مجهز به البسه هايي است که توسط عموم مردم اهدا و تجهيز خواهد شد و با توجه به برنامه ريزي صورت گرفته توسط هيات مديره اين سازمان، هدايا و نذورات مردمي به دست نيازمندان خواهد رسيد.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين اظهار کرد: راه اندازي اين 6 ايستگاه مهرباني ابتداي اهداف برنامه ريزي شده توسط سازمان است و طبق جلسات صورت گرفته در فازهاي بعدي، موضوعاتي همچون جذب هداياي نقدي، جانمايي يخچال مهرباني و تشکيل مجمع خيرين نيز اجرايي خواهد شد.

پايان پيام        

 

تصاویر مرتبط