پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۰

مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين:

بصيرت واژه ايست که معناي آن را مي توان در 9دي يافت

غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت: مردم ايران در روز 9دي بصيرت را به معناي واقعي تعريف و تفسير کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين، غلامرضا ابراهيمي مدير عامل اين سازمان به مناسبت  روز 9 دي در جمع کارکنان آرامستان ها افزود: در سال 88 دنياي استکبار با تمامي قوا، همراه با برنامه ريزي برگرفته از تفکرات امپرياليستي خويش بصورت بزک کرده سعي در نفوذ و براندازي انقلاب اسلامي داشت.

اين جريان بقدري قدرتمندانه پيش رفت که از جمله شخصيت هاي مهم و با سابقه انقلاب را دچار انحراف کرده و آنها را حلق آويز عصيان و تباهي در نگاه عموم مردم مي کند و اين تباهي و انحراف تا جايي ادامه پيدا مي کند که در محرم الحرام در هنگام اجراي مناسک مذهبي مردم در روز مقدس عاشورا به قطب عالم شيعه حضرت امام حسين(ع) از سوي اصحاب فتنه بي احترامي مي شود و همين خبط و خطاي نفساني برگرفته از ماهيت اصلي دنياي استکبار، پرده از نيت واقعي آنان برمي دارد و استکبار جهاني با تمام برنامه ريزي 10 ساله اش با سدي روبرو مي شود بنام بصيرت.

وي ادامه داد: مردم درس آموخته در مکتب امام(ره) با اتکا به فرهنگ عاشورا همچون موجي سهمگين بر پيکره مستکبرين عالم فرود آمدند و جريان فتنه را به حاشيه بردند و رمز پيروزي خود را "بصيرت" ناميده و آن را درسي آموخته از رهنمودهاي مقام معظم رهبري عنوان کردند.

ابراهيمي بيان کرد: مردم ايران در روز 9دي بصيرت را به معناي واقعي تعريف و تفسير کردند و نشان دادند انقلاب ايران اسلامي با تکيه بر جمهوريت و توکل به ارزش هاي اسلامي به مثابه يک فولادي مستحکم مي ماند که نفوذ پذيري در آن امکان پذير نخواهد بود.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت: بصيرت نعمتي است که خداي مهربان شامل مردم کشور ما کرده و همين امر موجب پايداري انقلاب اسلامي مي باشد. لذا مي بايست در پيشگاه الهي قدردان اين نعمت بزرگ بوده و با تفکر انقلاب اسلامي در تمامي حوزه ها و موضوعات ياري رسان کشور عزيزمان باشيم.  

تصاویر مرتبط