پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۰

ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان‌‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

راه‌اندازي اولين کارواش در آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوين

غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت: شست و شوي و استريل آمبولانس ها و برانکاردهاي آرامستان هاي شهر قزوين در کارواش جديد احداث مستقر در آرامستان بهشت فاطمه(س) صورت مي‌گيرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ غلامرضا ابراهيمي افزود: در گذشته شست و شوي آمبولانس هاي حمل متوفي به روش سنتي و با استفاده از حجمي زيادي آب صورت مي گرفت و علاوه بر آن مشکلات زيست محيطي و فاضلاب‌هاي سمي را افزايش مي داد. به همين منظور اين سازمان اقدام به راه اندازي کارواش در آرامستان بهشت فاطمه(س) کرد.

وي کيفيت بالاي شست و شوي ماشين را از مزيت‌هاي اين کارواش دانست و افزود: با راه اندازي اين کارواش علاوه بر تسريع در شست و شوي و عملکرد آسان، افزايش ميزان فشار آب، کاهش بسيار زياد در مصرف آب و کاهش توليد فاضلاب نيز تحقق پيدا کرده است.

ابراهيمي اظهار کرد: اين سازمان براي بهره برداري از اين کارواش به جهت تامين منابع مالي علاوه بر شست و شوي ماشين آلات ويژه حمل متوفي،  قادر به ارائه خدمات به عموم مردم نيز مي باشد.

وي کابل کشي به منظور تامين برق، خريد تجهيزات کارواش، حفر چاه و ساخت بنا را از مراحل راه اندازي اين کارواش عنوان کرد و گفت: کارواش آرامستان بهشت فاطمه(س) با هزينه اي بالغ بر 500 ميليون ريال به صورت اماني و از محل درآمدهاي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين اجرايي شده است.   

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط