سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۹

الهياري، سرپرست سازمان آرامستان شهرداري قزوين:

ساماندهي گلزار شهداي شهر قزوين سريع‌تر عملياتي شود

اصغر الهياري، سرپرست سازمان آرامستان شهرداري قزوين گفت: ساماندهي محوطه‌ي گلزار شهداي شهر قزوين از اقدامات مهمي است که بايد اجراي آن سريع‌تر عملياتي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان شهرداري قزوين؛ اصغر الهياري در جلسه ساماندهي گلزار شهدا، با بيان اهميت جايگاه شهدا و لزوم توجه بيشتر به جايگاه شهدا به تشريح شرايط کنوني گلزار شهدا و اقدامات صورت گرفته و اقدامات آينده سازمان در اين حوزه پرداخت.

سيد مهدي کاظمي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين در ادامه نيز با بيان اينکه اقدامات خوبي در حوزه گلزار شهدا از سوي سازمان آرامستان صورت گرفته که قابل تقدير و تشکر است، افزود:  اميدواريم با تکميل پروژه‌ها و اقدامات فرهنگي در اين حوزه بتوانيم ياد و خاطره شهداي عزيز اسلام را بيش از پيش گرامي بداريم.

وي با تاکيد بر اجراي پروژه‌هاي در دستور کار درباره گلزار شهدا گفت:  انتظار ما اين است که مديران سازمان‌هاي تابعه معاونت خدمات شهري  در راستاي ارائه خدمات در حوزه ساماندهي گلزار شهدا، همچون گذشته و حتي بيش از آن عمل کنند.

غلامرضا حقايق پور، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با تقدير از اقدامات شهرداري قزوين در امر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خواستار تعامل  و آمادگي‌هاي بيشتري در اين زمينه شد.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در ادامه افزود: علاوه بر انجام اقدامات کالبدي و فيزيکي در گلزارهاي شهدا، بايد شرايطي فراهم کرد تا رسالت شهدا بيشتر احيا شود.

وي هماهنگي بيشتر با اداره کل بنياد شهيد را خواستار شد و تصريح کرد: بايد در انجام فعاليت‌ها ابتکار و خلاقيت به کار برد تا نتايج بهتري حاصل شود.

در اين جلسه مقرر شد؛ سازمان‌هاي تابعه معاونت خدمات شهري با بازديد از گلزار شهدا نسبت به تعويض جداول، روکش آسفالت، حفر چاه، گل‌کاري، اصلاح فضاي سبز و تامين سطل زباله و مبلمان پارکي اقدام کنند.

گفتني است؛  اين جلسه با حضور مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران، سرپرست معاونت خدمات شهري، مسوول عمران و مسکن سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران، سرپرست سازمان عمران، مدير منطقه يک شهرداري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند، سرپرست سازمان پارک ها و فضاي سبز ، مدير عامل سازمان زيبا سازي و سرپرست سازمان آرامستان برگزار شد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط