یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۷

الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان عمليات همسطح‎سازي و کف‎سازي مرحله 2 آرامستان بهشت حسيني قزوين

اصغر الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: عمليات همسطح‎سازي و کف‎سازي (جاليز) مرحله 2 آرامستان بهشت حسيني به پايان رسيد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: اين عمليات در مساحت 3 هزار و 100 متر‌مربع و با اعتبار افزون بر 2 ميليارد و 41 ميليون ريال اجرا شده است.

وي با اشاره به عمليات اجرايي صورت گرفته در اين پروژه عنوان کرد: براي اجراي اين پروژه کف سيماني قديمي تخريب و به ميزان مورد نياز براي همسطح سازي مسير، عمليات خاکبرداري صورت گرفته است.

سرپرست سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين ادامه داد: ايجاد قبر جديد، بيسريزي در حدود يک متر، اجراي تأسيسات و روشنايي، جاليز محوطه و قبرسازي از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين پروژه از سوي اين سازمان بوده است.

الهياري با بيان اينکه با توجه به درخواست مکرر شهروندان و تأکيد اعضاي شوراي شهر قزوين مبني بر ساماندهي آرامستانهاي قديمي شهر اين پروژه در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است، گفت: عمليات همسطحسازي و کفسازي بهشت حسيني در سه مرحله طراحي شده بود که مرحله اول و دوم آن به پايان رسيده و عمليات اجرايي مرحله سه آن نيز در حال اجراست.

وي با اشاره به اهداف اجراي اين پروژه گفت: عمليات‌هاي پيشبيني شده براي کفسازي آرامستانهاي شهر قزوين به منظور جلب رضايت شهروندان، تسهيل در عبور و مرور، زيباسازي و جلوگيري از آب‌گرفتگي در شرايط جوي نامساعد اجرا شده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط