دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۸

الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 60 درصدي عمليات همسطح‎سازي و کف‎سازي مرحله سوم آرامستان بهشت حسيني

اصغر الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: عمليات همسطح‎سازي وکف‎سازي (جاليز) مرحله سوم آرامستان بهشت حسيني از پيشرفت فيزيکي 60 درصدي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: براي اجراي اين پروژه عمليات خاک برداري به منظور دستيابي به سطح مورد نظر صورت گرفته و بيس ريزي نيز از ديگر عمليات انجام شده در اين پروژه است.

وي با اشاره به اينکه با اجراي اين عمليات قبرهاي جديدي در آرامستان بهشت حسيني به وجود مي آيد، عنوان کرد: در اين پروژه تأسيسات و روشنايي و جاليز محوطه اجرا مي شود و تخريب کف سيماني قديمي و قبر سازي از ديگر عملياتي است که در اين پروژه در دستور کار قرار دارد و درحال اجراست.

سرپرست سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين با اشاره به اهداف اجراي اين پروژه گفت: عمليات هاي پيش بيني شده براي کفسازي آرامستان هاي شهر قزوين به منظور جلب رضايت شهروندان، تسهيل در عبور و مرور، زيباسازي و جلوگيري از آبگرفتگي در شرايط جوي نامساعد اجرا شده است.

الهياري با بيان اينکه اين عمليات در مساحت سه هزار و 100 مترمربع در حال اجراست، اظهار کرد: براي اجراي اين عمليات افزون بر يک ميليارد و 915 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط