چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۱

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

ارايه تسهيلات ويژه شهرداري قزوين به اهداكنندگان عضو

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين از ارايه تسهيلات ويژه به اهداکنندگان عضو طبق مصوبات شوراي شهر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: به منظور ترويج و اشاعه فرهنگ اهداي عضو بيماران مرگ مغزي، ارايه خدمات عمومي و قبر به اين متوفيان در آرامستان بهشت فاطمه (س) در قطعه ايثارگران به صورت رايگان خواهد بود.

الهياري بيان کرد: همچنين خدمات عمومي براي همسر و فرزندان شهدا، ايثارگران و مفقودين و آزادگان از سوي سازمان به صورت رايگان ارايه مي‌شود.

وي عنوان کرد: همه ارايه خدمات عمومي و قبر در قطعه عمومي براي افراد تحت پوشش کميته امداد امام خميني،  سازمان بهزيستي و انجمن حمايت از بيماران کليوي و خاص در سازمان به صورت رايگان است.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين با بيان اينکه براي بازنشستگان و کارکنان شهرداري و سازمانهاي تابعه شهرداري قزوين در اين سازمان تسهيلاتي در نظر گرفته شده، اضافه كرد: اين تسهيلات به پاس خدمات اين افراد در شهرداري‌ها بوده و از طريق کميته رفاه سازمان آرامستان‌ها در سال ارايه خواهد شد.

الهياري از شهروندان خواست تا با ارايه هرگونه نظرات و انتقادات اين سازمان را در انجام اهداف و همچنين ارايه خدمات مناسب و به موقع ياري کنند.

 

پايان پيام