چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۶

بابايي، سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

ارائه خدمات رايگان به 66 نفر از افراد بي‌بضاعت از سوي سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قزوين

مجتبي بابايي، سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: از ابتداي سال جاري به 66 نفر از افراد بي‌بضاعت و کم‌بضاعت خدمات رايگان کفن و دفن ارائه و قبر رايگان در اختيار آنان قرار داده شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ بابايي با بيان اينکه در سال گذشته هم نيز اين اقدام خداپسندانه در سازمان صورت گرفته بود، عنوان کرد: در سال گذشته به 126 نفر خدمات رايگان کفن و دفن و قبر رايگان ارائه شده بود.

سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قزوين تصريح کرد: طبق قانون کفن و دفن اموات بلاصاحب توسط سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري  انجام مي‌گيرد و اعتبار مورد نياز براي اين کار در بودجه سنواتي مديريت شهري لحاظ مي‌شود.

بابايي با اشاره به اينکه اين سازمان براي اهداکنندگان عضو نيز خدمات رايگان ارائه مي‌دهد، گفت: اين عزيزان با اهداي عضو خود، جان افراد ديگر را نجات داده اند که براي تقدير از اين عمل خيرخواهانه خدمات کفن و دفن رايگان و قبر رايگان در اختيار آن‌ها قرار مي‌گيرد.

وي افزود: در صورت مراجعه افراد بي‌بضاعت و کم‌بضاعت و قطعي شدن ناتواني اين افراد در پرداخت هزينه‌ها براي اين سازمان، از هيچ‌گونه همکاري براي تدفين متوفي دريغ نخواهد شد.

مجتبي بابايي در ادامه گفت: طبق آيين‌نام? سازمان مديريت آرامستانهاي شهرداري قزوين، شناسايي و معرفي خيران و واقفان و همچنين نظارت بر نحو? جمع‌آوري کمک‌ها و هدايا و نيز چگونگي هزينه‌کرد آن در زمين? امور مربوط به کفن و دفن افراد بي‌بضاعت از جمل? وظايف و اختيارات سازمان مي‌باشد و خيران مي‌توانند براي کمک به اقشار ضعيف جامعه به سازمان آرامستان‌ها مراجعه کنند.

پايان پيام