جمعه ۱۳۹۶/۰۵/۱۳

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين:

قبور حجرات قديمي آرامستان بهشت حسيني قزوين طبقاتي مي‌شود

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: قبور حجرات قديمي آرامستان بهشت حسيني طبقاتي مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: قبور حجرات قديمي ضلع جنوبي بهشت حسيني به منظور افزايش تعداد قبور، طبقاتي مي‌شوند و به صورت قبور سه طبقه ساخته خواهند شد.

وي با اشاره به اينکه با توجه به روند افزايش جمعيت شهر قزوين و به تبع آن افزايش مرگ و مير، توسعه آرامستان بهشت فاطمه (س) در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است، اظهار کرد: توسعه آرامستان ها به منظور مديريت شرايط بحراني در شهر قزوين صورت مي گيرد.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين با بيان اينکه با اجراي اين پروژه 570 حفره قبر به تعداد قبور آرامستان هاي شهر قزوين اضافه مي شود، عنوان کرد: براي اجراي اين پروژه 47 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافته است.

الهياري با اشاره به زمان اجراي اين پروژه تصريح کرد: اين پروژه از ابتداي مرداد ماه سال جاري به صورت اماني توسط اين سازمان آغاز شده است و اواخر شهريور ماه نيز به پايان مي رسد.

وي نياز به قبور در زمان مواجهه با بحران در آرامستان‌هاي شهر قزوين را مهم ارزيابي کرد و گفت: با تمهيدات صورت گرفته در حال برطرف کردن ميزان کمبود موجود در آرامستان ها با توسعه آنها هستيم.

پايان پيام