یکشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۱۳

عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

شماره ۱۵۳۰ برای تماس قزوینی ها با مرکز اعزام خودروی حمل متوفی

عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداري قزوين گفت: شماره خدماتی چهار رقمی ۱۵۳۰ و 2 خط تلفن مستقیم(33565681و33557478) جهت تماس شهروندان با مرکز اعزام آمبولانس متوفیات شهر قزوین آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان است

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ عمویی افزود: به منظور افزایش رفاه شهروندان برای حمل متوفیات، 10 دستگاه خودرو حمل متوفی توسط بخش خصوصی و یک دستگاه خودروی ایسوزو با ظرفیت حمل 18 متوفی جهت استفاده در مواقع بحران تجهیز شده است .

وی  در زمینه تحهیزات آمبولانس‌ها بیان کرد: آمبولانس‌ها نیز به اتاق مخصوص ویژه حمل متوفیات به صورت مستقل تجهیز شده است و در آن اصول بهداشتی شامل ضدعفونی با مواد مخصوص تایید شده به طور روزانه پس از هر بار حمل متوفی رعایت می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همه خودروهای حمل متوفی به چراغ گردان و دستگاه ردیاب، سامانه موقعیت یاب خودرو در کل کشور و شبکه بیسیم مرکزی مجهز هستند.

وی ادامه داد: تمامی خودروها به یک رنگ با آرم و لوگوی سازمان فردوس‌ها هستند و تمامی رانندگان دارای لباس فرم یکدست، شناسه نما هستند که درکنار آن کلاس آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان بخش اعزام آمبولانس برگزار می‌شود.

عمویی از ارائه خدمت توسط سامانه تلفنی 1530 خبر داد و گفت: بازماندگان مي‌توانند براي اعزام آمبولانس، انجام مراحل و تشريفات تغسيل، کفن و دفن با سامانه چهار رقمي 1530 تماس بگيرند و درخواست خود را مطرح کنند.

عمویی با بيان اينکه افزایش رضايت شهروندان و بازماندگان از رویکرد های سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين قرار دارد، اظهار کرد: تمامي اقدامات اين سازمان در راستاي تسهيل امور شهروندان و بازماندگان در برنامه کاري قرار مي‌گيرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط