دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۸

تشکیل سومین جلسه کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین

سومین جلسه کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین صبح امروز با حضور نمایندگان ادارات عضو در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری؛ این کارگروه با حضور نمایندگان ادارات عضو این کارگروه که شامل ۷ عضو از نیروی انتظامی، اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، اداره ثبت احوال، پزشکی قانونی و محیط زیست در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری برگزار شد .

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین و مسئول کارگروه تدفین در این جلسه گفت: کارگروه تدفین یکی از چهار گروه زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران شهرداری است که وظایف کلی آن شامل جمع آوری و حمل اجساد از محل حادثه تا محل دفن، شناسایی، ثبت فوت و صدور جواز دفن، تغسیل، تکفین، برگزاری نماز میت و تدفین، تعیین محل تدفین، امحاء لاشه های دام و طیور و... می باشد .

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این کارگروه به عنوان یکی از چهار کارگروه اصلی زیر مجموعه مدیریت بحران شهرداری قزوین، پس از پایان بحران آغاز می‌شود بنابراین ضروری است با هماهنگی‌های انجام شده پیش از بحران اقدامات لازم در شرایط بحرانی به‌ موقع انجام شود .

مسئول کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه پس از بحران نیازمند تعداد زیادی قبر هستیم، افزود: در همین راستا برنامه ساخت قبور در آرامستان قزوین برای شرایط بحرانی در حال اجراست.

تصاویر مرتبط