3/5/2019

بازدید مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین از سازمان آرامستان‌ها

صبح امروز عادله مهرابی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین ضمن دیدار با عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها از بخش‌های مختلف و پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ حسین عمویی رئیس این سازمان در این دیدار گفت: در سال 97 پروژه‌های متعددی در آرامستان‌ها با هدف افزایش سطح رفاه شهروندان اجرا شده است.

عمویی ادامه داد: هدف از برگزاری این دیدار ارتقای سطح اطلاع‌رسانی اخبار عملکردی در سطح افکار عمومی جامعه از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی  است که نیازمند همت مضاعف، تشریک مساعی و ارائه راهکارهای موثر از سوی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین است.

عادله مهرابی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین نیز گفت: پردازش کامل اطلاعات یک خبر و تنظیم حرفه‌ای آن می‌تواند آن در اذهان افکار عمومی ماندگار کند.

در ادامه مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین از پروژه های  انجام شده و قابل افتتاح این سازمان نظیر 36 دهنه حجره خانوادگی، ژنراتور برق، لوله کشی آب شرب شهری، لوله کشی گاز شهری، ترانس برق 50کیلووات، رنگ آمیزی جداول و سفره های هفت سین نوروزی و .. بازدید کرد.

پایان پیام.

related images