چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۵

عمویی:

محصورسازی آرامستان 37 هکتاری قزوین آغاز شد

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری قزوین، از آغاز عملیات اجرایی محصورسازی آرامستان جدید 37 هکتاری قزوین خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوین؛ عمویی افزود: در راستای تحقق برنامه‌های بلندمدت شهرداری، تکمیل ظرفیت آرامستان‌های فعلی شهر و همچنین تامین نیاز آینده شهر برای دفن اموات به ویژه در زمان بروز بحران‌ها و حوادث پیش بینی نشده، زمین این آرامستان در سال گذشته با کمک و رهنمودهای شهردار و شورای شهر تملک و خریداری شد.

وی عنوان کرد: آرامستان جدید شهر قزوین به مساحت 37 هکتار در 4 کیلومتری آرامستان بهشت فاطمه(س) و روبروی امامزاده ظهیر(ع) احداث خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری با اشاره به اینکه این زمین از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن بوده است ، اظهار کرد: این زمین از بخش 5 اصلی و 8 فرعی و کاربری آرامستان به تصویب کار گروه تخصصی امور زیر بنایی استان رسیده است.

وی ادامه داد: برای محصور سازی آرامستان 37 هکتاری جدید در فاز اول کار، عملیات اجرایی گودبرداری و فوندانسیون برای اجرای دیوار پیش ساخته با اعتبار اولیه 13 میلیارد ریال آغاز شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط