5/16/2019

با حضور معاون شهردار قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از عظیمی صدر، کارشناس روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین

صبح امروز با حضور کاظمی معاون خدمات شهری شهردار قزوین و عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری از سعید عظیمی‌صدر، کارشناس روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین تقدیر شد.

سید مهدی کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین در این جلسه گفت: فعالیت های هر سازمانی امروز بیش از هرزمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است؛ آنانی که بدون هیچ چشم داشتی آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با انعکاس اخبار و اطلاعات جامعه انسانی را با قلم متعهد خود عینیت می بخشند.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص نواع سواد از دیدگاه یونسکو نیز گفت: از نظر یونسکو سواد عاطفی یعنی توانایی برقراری روابط عاطفی با خانواده، همسر و دوستان به نحو احسن است.

این مقام مسول با اشاره به اینکه سواد ارتباطی نیاز اصلی و اساسی کارکنان روابط عمومی است بیان کرد: سواد ارتباطی نیز شامل توانایی برقراری ارتباط و تعامل با تمامی اعضای جامعه ؛آداب معاشرت- روابط اجتماعی احسن است.

کاظمی سواد مالی را از نظر یونسکو توانایی مدیریت اقتصادی درآمد، چگونگی پس انداز، سرمایه گذاری و مدیریت خرج عنوان کرد و ادامه داد:

سواد رسانه به عنوان یک نیاز اساسی روابط عمومی نیز اینست که بدانیم کدام رسانه‌ها معتبر و کدام نامعتبر است؛ توانایی تشخیص وثوق اخبار و دیگر پیام های رسانه ای است.

معاون خدمات شهری شهردار قزوین با بیان اینکه سواد آموزش و پرورش نیز به مفهوم توانایی تربیت فرزندان به نحو احسن از دیدگاه یونسکو است ،اظهار کرد: سواد رایانه نیز توانایی استفاده از مهارت های هفت گانه رایانه( ICDL )،  مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات،  استفاده از رایانه و مدیریت فایل ها، واژه پردازی است.

حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین نیز در این جلسه گفت: از تلاش آقای عظیمی در زمینه اطلاع رسانی، تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه های جمعی در راستای انعکاس فعالیت های آموزشی،فرهنگی و تربیتی سازمان تقدیر و تشکر به عمل می آوریم و امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره موفق و سربلند باشید.

عمویی افزود: امروزه در عصر ارتباطات اگرچه اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر ارتباطات است، اما به جرات می‌توان گفت ارتباطات یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی، شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر نیز به شمار می آید.

related images