7/13/2019

جمالی، معاون سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین خبرداد؛

برگزاری کارگاه خلاقیت و نوآوری ویژه کارکنان شهرداری قزوین

جمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین از برگزاری کارگاه خلاقیت، نوآوری ویزه کارکنان خدمات شهری شهرداری قزوین در ابتدای مرداد 98 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ تقی جمالی گفت: در دنیای دگرگونی‌ها اگر ما نتوانیم خود را با سیر شتابان تحولات سازگار سازیم و دانش، محصول یا خدمت جدیدی برای عرضه نداشته باشیم، دچار زوال خواهیم شد. تولید دانش و فناوری دستاورد خلاقیت و نوآوری است .

وی ادامه داد: از دلایل عدم بروز خلاقیت در سازمان ها، نبود یک سیستم مدون جهت آموزش خلاقیت، عدم وجود محیط سازمانی مناسب برای ایجاد خلاقیت و مدیریت نامناسب خلاقیت می باشد.

این مسوول افزود: برای تبدیل سازمان به یک سازمان خلاق و نوآور نیاز به ارائه روش ها و راهکارها و تدوین الگوی مناسب و بومی حس می شود .

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اعلام کرد: براساس تقویم آموزشی حوزه معاونت خدمات شهری، کارگاه یک روزه خلاقیت و نوآوری در ابتدای مرداد ماه 98 برای کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری قزوین برگزار خوهد شد.

جمالی افزود: برای برگزاری این دوره با همکاری و مشارکت مجموعه استارت آپ قزوین آپ و در محل دانشگاه شهرداری کار برگزار خواهدشد.

پایان پیام

related images