شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۷

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین:

127 سنگ‌ فرسوده در گلزار شهدای قزوین تعویض می‌شود

مدیرکل و معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از زحمات رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری قزوين، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و محمدرضا شکوهی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر حسين عمويی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با او دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار، حقایق‌پور از زحمات و تلاش‌های مسئولان شهرداری قزوین تجلیل کرد و گفت: مسئولان شهرداری در تعویض سنگ مزار شهدا و نصب المان شهدای تک مزاری در آرامستان‌های قزوین اقدامات مطلوبی انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدای قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری آن با امامزاده حسین(ع) اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این گلزار آبروی شهر قزوین محسوب می‌شود به همین دلیل هر چقدر آبادتر باشد آبروی این شهر بیشتر در بین شهروندان و مسافران داخلی و خارجی حفظ خواهد شد.

وي گفت: هر مسئولی چندین سال مدیریت مجموعه‌ای را بر عهده می‌گیرد به همین دلیل باید تلاش کند تا اقداماتی ماندگار و تاثیرگذار را انجام دهد.

حقایق‌پور افزود: ساماندهی گلزار شهدای قزوین از اقدامات موثر مدیران در زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ مکان معنوی گلزار در شان شهیدان است و برکات آن شامل حال آنها و همه اقشار جامعه خواهد شد.

اتمام تعویض 852 سنگ فرسوده مزار شهدا  

در ادامه این دیدار، شکوهی با اشاره به اینکه از یک هزار و 79 مزار شهید در گلزار شهدای شهر قزوین، تعویض 852 سنگ فرسوده مزار شهدا به اتمام رسیده است، گفت: از این آمار تعویض 200 سنگ در سال 98 انجام شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اکنون تعویض یکصد سنگ فرسوده مزار شهدا در حال انجام است و به مرور زمان به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: براساس آمار یاد شده، تعویض 127 سنگ فرسوده مزار شهید باقی مانده که باید تلاش کنیم این اقدام ارزشمند به همت مسئولان استانی به ویژه شهرداری در سال جاری انجام شود و به پایان برسد.

تعویض 127 سنگ‌ فرسوده باقی مانده مزار شهدا 

در ادامه اين دیدار، عمویی گفت: هر کار از دست‌مان برآید و در توان‌مان باشد در ساماندهی گلزار شهدای قزوین و تعویض سنگ مزار شهدا دریغ نخواهیم کرد.

رئیس سازمان مديريت آرامستان‌های شهرداری قزوين افزود: مرمت گلزار شهدا کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم که در برابر رشادت‌های و ایثارگری‌های شهیدان ناچیزست.

این مقام مسئول افزود: مدیران شهرداری تلاش خواهند کرد 127 سنگ فرسوده باقیمانده مزار شهدا را تعویض کنند تا گلزار شهدای قزوین در شان مقام شهیدان باشد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط