افزایش تعاملات شهروندی؛ ثبت 101 مراجعه مردمی به ناحیه شهید بابایی در اردیبهشت ماه
بهرلمی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه خدمات شهری و ارتقای ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه سال گذشته میزبان 101 مراجعه مردمی بوده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مراجعات نشاندهنده اهمیت تعامل بین شهروندان و مسئولان شهری در راستای رفع مشکلات، بهبود زیرساختهای محلی و ارائه خدمات بهتر به ساکنین منطقه است.
وی با اعلام این آمار، بر ضرورت تداوم پیگیری درخواستهای شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: طبق آمارهای نرمافزاری ثبتشده، 56 مورد از مراجعات شهروندان از طریق سامانه 137 صورت گرفته، که نشاندهنده نقش پررنگ این سامانه در تسهیل ارتباط مردم با شهرداری است.
بهرامی اضافه کرد: علاوه بر این، 10 مورد از مراجعات بهصورت تلفنی انجام شده، 15 مراجعه حضوری بوده و مابقی از طریق مکاتبات رسمی ثبت شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین افزود: در همین بازه زمانی، 15 مورد از درخواستها و مشکلات شهروندان که به سایر سازمانها و ادارات مربوط میشد، مورد پیگیری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات شهری نیازمند همکاری و هماهنگی مستمر میان شهرداری و سایر نهادهای اجرایی است و ما تمام تلاش خود را برای پیگیری موارد مطرحشده از سوی شهروندان به کار گرفتهایم تا شاهد بهبود وضعیت شهری و افزایش سطح رضایت عمومی باشیم.
پایان پیام.